У Свечаној сали Економског факултета Универзитета у Крагујевцу, у четвртак 16. децембра 2021. године, потписан је Споразум о сарадњи између Међународног удружења форензичких рачуновођа и ревизора - IAFAA из Београда и Економског факултета Универзитета у Крагујевцу. Споразум је, у име Eкoнoмскoг фaкултeтa Универзитета у Крагујевцу, потписао декан прoф. др Пeтaр Вeсeлинoвић и у име Међународног удружења форензичких рачуновођа и ревизора - IAFAA председница Удружења Гордана Матовић.
Међународно удружење форензичких рачуновођа и ревизора - IAFAA је водећа организација форензичкиих рачуновођа и ревизора са чланством из Србије, Босне и Херцеговине, Хрватске, Црне Горе и Северне Македоније. IAFAA je удружење основано са следећим циљевима:
- подизање свести о постојању превара у приватном, јавном и непрофитном сектору као и у широј јавности;
- борба против превара и корупције у свим секторима, прања новца и финансирање тероризма;
- стицање и ширење знања из области форензичког рачуноводства и ревизије ради борбе са преварама и корупцијом, као и знања из свих подручја ревизије, контролинга, финансијског управљања и контроле ради унапређења корпоративног управљања.
Циљ Споразума је повезивање институције високог образовања и међународног Удружења да у наредном временском периоду успоставе међусобну сарадњу у циљу развоја и унапређења форензичког рачуноводства, форензичке ревизије и форензичко-рачуноводствене професије. Непосредни резултати сарадње односиће се на повезивање студената, сарадника и наставника Економског факултета Универзитета у Крагујевцу и чланова Удружења ради реализације заједничких едукативних активности и вршења узајамне подршке у реализацији заједничких пројеката који за циљ имају унапређење форензичко-рачуноводствено-ревизијске струке и осталих сродних струка из економске области.
Eкoнoмски фaкултeт Универзитета у Крагујевцу ћe, и у нaрeднoм пeриoду, нaстojaти дa oствaри сaрaдњу сa кoмпaниjaмa из реалног и финансијског сектора и стручним Удружењима и на тај начин интензивира спајање теоријских и практичних знања својих студената.