У оквиру пројекта "Дани економиста" успешно је одржано дводневно ''Case study'' такмичење, где су се тимови такмичили у анализи, стратегији и презентацији стварног пословног сценарија у компанији Swarovski.
Тимови су 18. марта добили пословни проблем, како би већ сутрадан свој решавајући приступ представили стручном жирију, који су чинили Ивана Гмитрић (Stellantis), Милош Цанић (Yanfeng), Слободан Љубоја (Телеком) и Владимир Михајловић (Економски факултет Универзитета у Крагујевцу). Жири је имао задатак да саслуша стратегије 7 тимова и изабере три најбоље представљена решења.
Прво место, као и прилику за стицањем непроцењивог искуства и практичног знања у компанији Телеком освојио је тим под називом ,,Tanfeethi'', чији су чланови Анђела Савкић, Милица Стојановић, Кристина Богићевић и Јелена Радовановић.
Другопласирани тим ,,Inovation incubators'' као награду добија стручну праксу у компанији Stellantis, а чланови овог тима су Сања Весић, Јована Петровић и Бојана Лончар.
Треће место на овом такмичењу припало је тиму ,,Marketing mix'', чији су чланови Исидора Рајковић, Ана Мојсић, Анђела Танасијевић и Филип Борисављевић.
Ово такмичење није само пружило прилику за стицање вредног искуства, већ је представљало и платформу за размену идеја међу младим талентима. Честитамо свим тимовима на њиховом изванредном учинку и желимо им пуно успеха у будућим подухватима.